+420 777 728 270         obchod@pim24.cz        PŘIHLÁSIT / REGISTROVAT

8 typů skoků pro skvělou zábavu na trampolíně

Trampolíny ušly od svého vzniku dlouhou cestu. Ze sportovní rekvizity se proměnily ve znamení zábavy a rekreace a jako „nutnost“ každého domova. Abyste si je mohli plně užít, je nutné znát alespoň několik základních skoků, které vám poskytnou nezapomenutelné sportovní dobrodružství.

Trampolína je také jednou z těch sportovních rekvizit, které přispívají k rozvoji kreativity. Jedná se o otevřený sportovní nástroj, což znamená, že děti a celá rodina si mohou vytvářet své vlastní hry a pravidla, a tím vytěžit z rodinných dní maximum.

Pojďme se podívat na několik nápadů, které okoření vaše skákání na trampolíně.

 

  1. Front drop – Skok na ruce a kolena

Začněte tím, že několikrát skočíte nahoru a dolů. Skákejte nahoru a přistávejte na ruce a kolena. Rukama se odrazte zpět do vzpřímené polohy. Opakujte několik základních skoků a poté znovu proveďte Front drop.

  1. Bottom bounce – Skok na zadek

Začněte se základní výchozí pozicí. Vyskočte a miřte do středu skákací podložky. Přistávejte na zadek s nohama nataženýma před sebou a rukama na obou stranách boků, udržujte záda rovně. Poté skočte zpět do základní výchozí pozice.

  1. Jumping Jack

Začněte ze stoje s nohama na šířku ramen. Při výskoku zvedněte ruce nahoru, při dopadu dejte ruce podél těla. Dopadněte zpět na střed podložky s nohama v šířce ramen (stejné jako výchozí pozice).

  1. The praying mantis – Kudlanka nábožná

Začněte s klasickým odrazem. Kolena v šířce ramen, držte záda rovně a paže natažené, abyste udrželi rovnováhu. Dopadněte na kolena a švihem paží se vraťte zpět do výchozí polohy. Chcete-li na trampolíně obnovit stabilní polohu, pokračujte jemným odskokem a opakujte skok zpět na kolena. Rychle se stanete skutečným mistrem ve skákání.

  1. Turtle Drop – Želva

Začněte skokem nahoru. Dopadněte na záda, bradu držte směrem k hrudníku a kolena ohnutá. Švihněte nohama dopředu, abyste vyskočili a přistáli ve výchozí poloze. Turtle drop je určitě jedním z těch skoků, kde je zaručena zábava, ale měli byste věnovat zvláštní pozornost jeho správnému provedení.

  1. Létající baletka

Začněte v sedě. Rozskákejte se tak, abyste dokázali vyskočit nahoru, otočte hlavu doleva nebo doprava a houpejte rukama stejným směrem, abyste se otočili ve vzduchu. Dokončete otočku podle pohybu boků. Dopadněte do sedu a dokončete skok. Tento prvek vyžaduje trochu praxe, ale věříme, že si ho rychle osvojíte.

  1. Pancake Drop – Dopad na břicho

Začněte skoky nahoru. Nechte tělo spadnout na přední stranu a položte ruce na skákací podložku před sebe. Zatlačte a odpružte se do výchozí polohy. Tento prvek nevyžaduje hodně praxe, ale měli byste stále věnovat velkou pozornost jeho správnému provedení.

  1. Rolling Stone

Začněte z pozice na břiše, rozskákejte se a zatlačte paže doleva nebo doprava a začněte se otáčet. Otočte hlavu a ramena ve směru, kterým se otáčí vaše tělo. Udržujte záda rovnoběžně se skákací podložkou a hlavu rovně. Vraťte se do polohy vleže a dokončete skok.

Nezapomeňte na bezpečnost!

Bez ohledu na to, jak zábavné je skákání na trampolíně, musíte se neustále starat o svou bezpečnost. Můžete ji výrazně zvýšit tím, že použijete nějaké příslušenství pro vás a příslušenství pro trampolíny, jako jsou skákací ponožky, a samozřejmě dodržováním všech bezpečnostních opatření.